Ja ja!!

Idag har jag & gubben städat stort sätt hela dagen... Har tagit ner gardiner och tvättat, städat ur sovrum & vardagsrum..

Men så ville gubben ta med sig Rebecka och åka och kolla på något (Tror det e något till mig på morsdag) Dom var borta i 1½ timma..Men dom kom hem tomhänta, Jag undrade vad dom gjort så länge och gubben svarade att dom har varit runt och kollat lite..
Ok! sa jag men vad har ni gjort? Då fnissa han till och sa inget, bara kollat runt!!

Så jag får väl se om det blir någon morsdags present imorgon!!!

Sen så har vi fikat med min älsta son och hans flickvän..och så var jag & Maria en sväng till maxi och handlade lite till Tacosen som gubben ville ha till mat idag...Jag har lessnat på den rätten nu, så jag köpte rostbiff till mig som jag tog 2 knieppskivor och sallad till..Tycker det är godare...Och en massa mineralvatten...

Så nu sitter jag här och kollar in melodifestivalen, hoppas charlotte perelli vinner för hitills så tycker jag inte någon låt är så bra...men det kan ju vända..

Ha nu en trevlig kväll så hörs vi imorgon..

       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0