Ja! vilken dag det varit!!!!!

Ja! ni vilken dag jag haft..
Jag fick iväg ungarna till skolan i morse och gubben till jobbet..Så det var avklarat, sen så slängde jag i en maskin tvätt och satte på en ny kopp kaffe till mig..Som ni kanske vet så är jag kaffoman =0)

Ja! nog om det,sen när jag kollat in alla bloggar och pratat med lillbrosan på msn, så började jag röja på balkongen, jag ändrade om där ute..För jag ska ju köpa bord och stolar dit ut nu...Är så less på det lilla bordet som är där ute inte alls någon mysfaktor där ute inte..

Dicken var med mig hela tiden, han skulle se så att jag gjorde rätt,man vet ju aldrig med honom, men han är go våran lille misse :0) Han har varit riktigt lugn nu det sista men det är väl kanske för att det är så varmt så han inte orkar stoja runt, som han brukar..

Och när jag nästan var klar så tro det eller ej så ringer Rickards FRÖKEN..Då hade Rickard och en kompis i paralell klassen hittat på hyss "ungjäklar säger jag bara"  Då hade dom stuckit ut och sprungit runt skolområdet och hittat på hyss som kollat in i klassrum,och inte lyssnat på någon, inte gått till maten, sprungit ner till ica och inte nog med det så hade dom släppt ut luften på 7 cyklar på båda däcken, och sen slängt ventilerna i en buske...

Tror ni jag kokade eller???  Jo! va glad att ni inte var i närheten av mig då :0) Robban fick komma dit och vi fick ha ett möte utanför skolan med Robin och hans styvpappa och vi och lärarna..Ungarna fick snällt krypa in i busken och leta upp ventilerna och plopparna, dom hitta nästan alla utom 3 st,så Robins styvpappa fick gå hem efter några sen så fick dom och vi gå ner till okQ8 och pumpa dom också...."Jädrans ungar säger jag bara"

Så nu får inte Rickard vara med dom andra på skolresa till Gävle på Måndag, för dom vill inte ha med honom, eftersom han inte lyssnar..Men fröken sa att om jag kunde åka med så fick han följa med..Så det hänger på Rickard om han sköter sig resten av veckan...

Det där letandet och att fylla på luft i däck och allt tog lite mera en 2 timmar.."suck"

Sen när dom kom hem från skolan så åkte vi till jysk och kolla in borden där ,Robban kom dit också men det var inget nu som vi fasnade för så direkt, så vi får kolla vidare...

Så nu ikväll så var jag i Storvik och tog en fika med Carina, och pratade med henne..Vi bestämnde att jag skulle komma till henne på Torsdagsmorgon, och då kanske vi tar en promenad runt Storvik igen,...Vi får se!!

Nej! nu ska jag vara lite social..ha det gott så hörs vi
Kram

 Blir sååå trötttttttt

Kommentarer
Postat av: Linda

Men guuud vännen!

Ungjäkel alltså!!

Förstår att dumåste ha varit vansinnig!!

Det ska du ju vara också..åååå..måste ju kännas för han att de ej vill ha med honom på resan!

Hoppas han lär sig nåt.

Jag hade tänkt o ringa dig ikväll men var såå trött nu på kvällen, skönt att bara vara.

Ett jäkla surr hela da'n.

Kram

2008-05-27 @ 22:04:35
Postat av: Ja

Japp! det e så sant men nu får man ju inte skylla allt på Rickard, det fanns ju en rakarunge till..Så jag hoppas han också får stanna hemma..Han har fått förbud att leka med Rickard en hel vecka. Och jag har sagt till min att han får inte vara med Robin om dom ska hitta på jävelskap..



Sov nu gott så kan vi höras imorgon..

natti natt gumman!

2008-05-27 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0