Kycklingsallad!!!

   Ja! nu har jag ätit två kycklingsallader idag!!

Först så mötte jag min underbara man vid lunch och vi åkte till pizza place och där tog jag en kycklingsallad och han tog av buffen..Pizza

Och nu ikväll så bjöd min älsta son och hans flickvän på mat på pizzerian hör i Björksätra..Så det blev en kycklingsallad till för mig och kebabtallrik åt gubben och Rebecka tog en hawaii barnpizza..Rickard var inte med för han är på dicso på skolan mellan 18-21...

Så nu har jag ätit 1 points för mycket idag så jag får nog ta mig en promenad sen, för att jag inte ska gå över pointsen...

Jag åkte till Rusta och köpte mig en ny dammsugare innan lunch eftersom våran andra råkade ut för ett missöde *L*
Och innan dess så var jag en sväng och fikade hos Linda..Alltid lika roligt att träffa henne..man blir liksom glad.

Nej nu ska jag sluta att skriva men vi hörs kanske sen..ha en trevlig kväll..
kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaså du köpte dammsugaren=)

Slipper du spylukten nu då;)



Idag var väl för mkt att säga att du blir glad av att träffa mig, kunde inte vart speciellt upplyftande..men det finns ju såna dagar med tyvärr.



Kram vännen

2008-05-23 @ 20:07:23
Postat av: Helena

Ja! du har rätt nu slipper jag spylukten Fniss

Men du det e alldtid lika roligt att träffa dig!!



Ha det bra kram

2008-05-24 @ 09:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0