Min dag! 2008-05-11

Hejsan!

Ja min dag har väl inte varit så spännande!!!
Jag  har inte gjort så mycket.. Tvättat och lagat middag sen så har jag tagit det lungt!!

 Ja! Robban har köpt andra fälgar till bilen idag ett par 17" fälgar billigt på blocket....
Jag tyckte dom var fina passa bra in till bilen för övrigt :0)

Ungarna har varit ute och lekt hela dagen, Rickard har spelat fotboll hela dagen..Och Rebecka har varit med en kompis..Till och med Robban har varit ute en timma och sparkat boll med dom idag:0)

Det var meningen att jag och gubben tänkte ta en kvällspromenad, men istället så åkte han iväg för att sälja av dom 15" alufälgar som satt på bilen innan..Jag slängde in en annons tidigare idag, och det var en som ringde nu ikväll och var intresserad..Så på den vägen är det..

Jag fick ett sms av min älskade Linda nu ikväll, hon frågade om jag vile komma över på en fika imorgon..Och klart jag svarade ja!! Har ju inte träffat henne sen i Fredags, för hon har ju varit på kryssning, och det ska bli roligt att höra om hennes bravader :D

Jag är såååsugen..*suck* men man kan ju drömma!!!

nej nu ska jag gå och nussa så ha en god natt nu så hörs vi imorgon!!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!

Vill bara säga att det var snygga fälgar till bilen och att det är tråkigt när saker och ting inte blir som man tänkt sig.

Ha det gott och kämpa påmot sötsuget

lotta

2008-05-14 @ 09:57:49
URL: http://viktinfo.blogg.se/
Postat av: Linda

När är datorn fixad!!!?

Saknar dig här på bloggen juh!! Buhuuuu

2008-05-14 @ 13:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0