Soligt & vackert väder!!

Idag så har det varirt riktigt fint ute..Har tagit det lungt. Och så har jag och Robban varit iväg en sväng till jysk och öB och kollat på trädgårdsbord & stolar..

Hitta ett snyggt 8 kantigt träbord med 4 klaffstolar till..Men som jag sa till gubben vi kollar runt lite och ser om vi hittar något annat som är bättre...

Sen vid 14.00 så åkte jag & Maria och hämtade Linda för vi skulle på bilbingo i Högbo vid 15.00.

     Men som alltid så vann man ju inget som vanligt!!!

Men det var skoj, vi hade med oss fika som vi tog i pausen..Det var riktigt gott med kaffe då..=0)
Linda åkte inte med hem efteråt eftersom Johan var där ute och spelade golf, så han var klar nästan samtidigt.
Så jag & Maria åkte hemmåt själva..

Sen när jag kom hem så åkte jag och Robban och testade en ny pizzaresturang..Den heter: Barrsätras pizzeria Jag hade ingen lust att ställa mig och göra mat för ungarna var ju inte hemma och vi var vrålhungriga..
Jag testa deras kycklingsallad och Robban tog en hawaii med kebabkött på. Han tyckte sin var helt godkännd men jag tyckte inte min sallad var så god..dom hade stekt kycklingbitarna i curry och det var inte min favorit..Brödet till var segt och blev som knäckebröd när det kallnat..så sallad äter jag nog inte där mera iallafall...=0(

Efter det så åkte vi hem och ställde bilen och gick upp till ica för att köpa dasspapper..så vi fick en liten promenad efter maten!!
Nu ikväll kommer min älsta son Anders & maria över på en kopp kaffe & en tårtbit, för det e ju mors dag idag...

Föresten i natt efter tolv fick jag av barna & Robban ett kuvert med 500 kr och 50 st lotter som jag fick skrapa så tror ni jag fick kramp i armen?? Visst jag älskar att skrapa lotter men 50 st??
Men det var bra jag vann 130 kr på alla dom så det ska jag spara till trädgårdsmöbler till balkongen..Jag vill ju göra fint där ute någongång och innan sommaren så ska det bli det..=0)

      

Nej! nu ska jag kolla på tv, så vi får höras imorgon!!!

natti natti every body!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Då vet man att man inte ska käka sallad där då!

Vi cyklade förbi där idag, då tänkte jag, där ska jag nog testa sallad nåndag..men nää ändrade mej fort..hehe

ses imorrn gumman??



Kraaaaam på deeeeeej

2008-05-25 @ 22:08:55
Postat av: Helena

Japp! tack det samma..ses imörra

sov gott nu..

2008-05-25 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0