Tvättdag!! 2008-05-22

 Ja! Tvättat har jag stort sätt gjort hela dagen..Fattar inte vart all tvätt kommer ifrån ibland.. När man tro sig vara klar så hittar man mera..*suck*

Men så har Carina & Tord kom över hit en stund på eftermiddagen, hon hade stickat klart ett par innetofflor till mig..Carina är allt bra snäll, detta var mitt andra par jag fått av henne..Dom första har jag redan slittit ut =0)

alltid lika roligt när hon kommer..Hon kom cyklande på sin ny inköpta cykel som hon införskaffade sig igår..Man blir lite avis på na!! För min står ju fortfarande i källaren och med punka på bakdäcket och ett lås som jag inte får upp pga att jag inte hittar nyckeln...=0(

Och sen så har jag haft eller snarare har fortfarande en jädrans huvudvärk..Den har suttit i nu i 2 dagar och inga huvudsvärkstabletter hjälper heller...

Så jag får hoppas att den är borta imorgon..Jag var ute på en 45 minuters promenad tidigare ikväll, tänkte det skulle lätta ,men nej då!!den e kvar..Så det blir att gå till sängs tidigt i kväll känner jag..Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon kära vänner..

natti natti puss & kram




Kommentarer
Postat av: <<

Puss & Godnatt

2008-05-22 @ 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback