VILLKET VÄDER!! SOL,SOL

 Ja! idag har det varit varm =0)

Jag gick nästan ända ner till Robban jobb, kunde ha varit 150 m kvar..Så kom min älsta son och hämtade upp mig, skulle följa med honom till Gävle för han skulle göra teoriprovet till mc kl. 10.00 idag..Jag skulle hämta min bil hos Robban för han tog den till jobbet imorse, och jag ville gå..

Under tiden Anders gjorde teoriprovet så gick jag runt på nian och tittade , var inne på clas ohlsson och hitta en ryggsäck med pickniksset för 4 personer, görr bra grej för bara 129 :-
När Anders kom tillbaka så sa han att "attans" jag missade hade 51 poäng och man skulle ha 52 poäng för att klara det..
Men som jag sa till han så var det kanonbra resultat eftersom han har ju inte läst i boken någonting...

Men iallafall så tyckte Anders om ryggsäcken så han ville köpa en han med, för han och maria ska ju på gatebil i Norge nästa månad och då passar den in där...
Vi åkte vidare till ikea i Valbo, för jag kolla in ett bord med stolar på nätet igår för 895:- som jag tyckte skulle räcka till balkongen, så jag ville titta på det..

Men först så bjöd Anders sin mamma på middag, och vi åt Kotlettrad med pommes, rotfrukter,& beasås men jag tog potatis och sallad till, tycker det är lika gott faktiskt och vatten till..
Sen gick vi runt och kollade och jag köpte bordet & stolarna också hittade jag dynor till och en löpare som passa bra..

Så nu har jag skruvat ihop och monterat det och plaserat detta på balkongen, jag tyckte det blev bra!! ska bara införskaffa en fusk gräsmatta och lite blommor och belysning så blir det mysigt där ute...

Så nu har jag ont i mina fingertoppar av allt skruvande, men jag ville ju få det klart till Robban kommer hem från jobbet, så han får se hur det blev..Han jobbar ju över idag och ska göra det hela veckan..

Men nu ska jag snart titta på Glamour, så ni får ha det göttans så hörs vi...
Tjingeling!!!

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen!

Vad kul att du hittade bord o stolar!!

Ska bli kul att se, när jag nu kan komma.

På kvällarna är det så skönt att bara sitta hemma, i tystnad;)

Men jag hoppas ni fortfarande kommer på söndag iaf?!

Synd att inte anders klarade det, men nästa gång så!

Kram

2008-05-28 @ 18:12:41
Postat av: Helena

Hej gumman!

Klart att vi kommer på söndag om vi fortfarande är välkommna =0)

Tråkigt att du börjat jobba (men du måste ju det) har ingen att umgås med på dagarna =0(



Ha det gött puss & kram

2008-05-28 @ 19:19:32
Postat av: linda

hej hej:)

yes, that´s me! jag tar studenten nästa fredag! Längtar ska du veta:) tihi!



Kul att du skrev! Jag kikar in hos dig oxå dagligen:) Jag håller koll på er minsann:P



KRAM!

2008-05-28 @ 22:18:49
URL: http://ninniz.henkeman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0