Hallojs!

 Hejsan alla!

Hoppas ni har en finare dag än vad vi har här!! Här regnar det och e gråmulit trist som f-n!!
Jag som hade tänkt gå ut i förådet och fixa idag och bära ner grejer till källaren..MMMMMM får se med det!!

Sen så har jag och gubben bestämt oss för att böra med   Träning på gym och jag ska även gå på vattengympa 2 ggr i veckan, så jag hoppas det sätter fart på viktminskningen lite..

Gubben är ju så trött på eftermiddagarna när han kommer hem från arbetet så vi måste hitta på något, & då bestämde vi oss för detta..Ska bli skoj för jag gick ju & träna innan, men det har liksom runnit ut isanden, men nu ska det bli nya tag.Skam den som ger sig!!!

Sen idag så ska väl Rickard sova över hos en kompis tills imorgon, just nu sitter dom & spelar tvspel här hemma..Det är nog lite spännade för honom för han sover ju inte borta så ofta..Men han gillar det..Idag har dom blivit fotograferade i skolan oxå Rebecka blev det igår!!

Nej! nu ska jag kila vidare, men jag tittar in här senare.Ha en fortsatt bra dag!
 Kramizar

Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt att träna tillsammans!!! :) Ha en bra dag!

2008-09-06 @ 09:54:11
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjing!

Hur står det till med fam. Börjesson då?

Allt väl hoppas jag.

Kram

2008-09-06 @ 22:18:03
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Coyntha

God morgon! Igår regnade HELA dagen här! Trist! Vi hade kiosken på grabbens fotbolls match... uschh!! Jag var ute och sprang under regnet!! uschhh!!



Idag ser inte bättre ut, vi får se. Jag har ett lång pass idag.. 11km. Ska jag eller inte??



Va mysigt att träna med din älsklingen!! Det kommer att bli roligt!! Berätta gärna mer!!



Ha en bra söndag! kram

2008-09-07 @ 08:17:58
URL: http://coyntha.wordpress.com/
Postat av: Mysmormor

Va härligt att få sällskap till träningen, de blir dubbelt så roligt!

Good Luck!

2008-09-07 @ 13:25:42
URL: http://mysmormor.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0