Idag är det en piss of dag!

  God morgon alla bloggare!

Ja idag så ser ni ju rubriken, hur dagen verka bli!!
Vaknade i morse med värk och irreterad på allt & alla, mest på Gubben då!
Han ville att jag skulle kolla upp om det finns något billigt ställa att börja träna på , ifs Jobbet betalar det, så det kvittar la!! var det blir...

Så nu har jag gjort det och det lutar mot park badet här i Sandviken, så jag ringde honom & då sa han att jag oxå kunde gå med, men jag vill börja med att lösa ett 4 mån kort så man inte tar 12 mån med engång och sen ballar man ur..Bortkastade pengar eftersom jag får ju betala mitt kort själv...

Sen så var jag ju på Oriflames möte igår kväll, och det verkade spänande så nu jagar jag konsulenter, SÅ FINNS DET NÅGON HÄR SOM VILL TJÄNA LITE EXTRA PENGAR??????
Denna vecka är det gratis registrering (annars kostar det 50 kr) Och så får man ett läppglans hemskickat på posten, och inte nog med det SÄLJER NI ELLER KÖPER SJÄLVA så FÅR NI 20% RABATT....

SÅ låter det intressant så hojta till så fixar jag detta!!

Och sen till det andra! Jag måste tvätta idag med *suck*  varför ska det vara så mycket tvätt???
Och allt plock efter alla, som inte kan ta bort efter sig, men jag får väl skylla mig själv, skulle inte börjat från första början..Sen så ska jag hinna med en promenad, tänkte ta en sväng ner till gubbens jobb för då kan jag åka med honom  hem igen vid lunch!! Bra va??

För i eftermiddag så ska jag på Hälsokontroll kl.13.30  Känns att man blivit gammal, Nej! jag känner mig inte äldre än 95 år..Så det ska nog gå bra där med, men dom får inte sticka mig i fingret i allafall, för jag är livrädd för sprutor & nålar, Så det får jag göra själv isf.

Man är bra löjlig, har fött 4 barn och e så rädd för sprutor & nålar..hihihihi
Men så e det och så blir det!!

Och ta hand om varandra!!
kram & på återsende!

Kommentarer
Postat av: Mysmormor

Ja och de här blir första lägenheten för henne, så allt är jätte spännande.

Ser att du har din vardag som jag 'Fibro å jukskrivning(sjukpension) och värk" Så ta inte ut dig om du bestämmer dig för träningskort.

Kram och ha en fin dag

2008-09-03 @ 09:30:57
URL: http://mysmormor.bloggagratis.se/
Postat av: Helena

Hej igen!



Jo! jag vet måste vara försiktig med träning annars får jag jätteont och inflamationer i muskelfästen och det vill jag inte ha, räcker med den värk man har!

Hur gammal är din dotter??

Ha en fin dag du med!

kram

2008-09-03 @ 09:38:57
URL: http://Titti40.logg.se
Postat av: r Anna

2008-09-03 @ 18:57:23
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Anna

Har oxå tvätt-dag idag!!! Var liksom dags att ta tag i berget i tvättstugan! :) Hoppas du får en bättre dag i morgon!! Har en mamma som har fibro och vissa tendenser till det själv oxå, så jag förstår dessa "värk-dagar"! Ha det gott

2008-09-03 @ 18:59:13
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0