Sjukt barn!

Ja! vad säger man när dom ringer från skolan och säger att Rickard har ont i huvudet, och mår inget bra!
mm du får skicka hem honom då!!
Jag hade räknat med detta för han har gått kläd som om det vore sommar ännu, utan jacka & långärmad tröja, bara t-shirt så det är ju inte konstigt att han har blivit sjuk...

Jag får tjata varje gång han går ut, ta på dig tröja eller jacka, han har gjort det men tar av sig den lika fort när jag inte ser, också lämnar han kvar alla kläder på skolan..:0(

I Måndags när jag var påväg ner till gubbens jobb så tog jag vägen om parkbadet, för att höra lite om guldkort och så..
Då kommer Rickards klass precis när jag står där och kollar broscyr, för dom badar på Måndagar..

Då får jag se att han bara hade t-shirt på sig igen, fattar inte att läraren som tar med dom ut inte har mera koll på att barna har kläder efter väder, alla andra hade jackor & långärmat på sig men inte min son inte...Tror ni att jag skämdes eller???

Jo! det gjorde jag ganska reält också...Och vi som ska åka till Göteborg nästa helg, hoppas inga fler blir sjuka nu, för jag vill inte ställa in denna resa..

Nej! nu får jag tvätta vidare, och jag som tänkt att ta en promenad  men det får vänta tills gubben kommer hem, visst ja då är det ju dags för middagslagning, och sen så blir det ju så fort mörk, jag hatar att gå själv när det är mörkt ute..Blev ju skrämd när jag var i 7 års ålder  och det sitter i än..

Ha en fortsatt bra dag!

 kram

Kommentarer
Postat av: Jessie

Alla är ju mer eller mindre förkylda nu...och det blir ju inte bättre av att bara ha på sig t-shirt...:-) Förstår att du skämdes....precis som att "han har ingen jacka"...

Vad kostade guldkortet?

Jag brukar köpa 10 ggr kort...min arbetsgivare betalar..tror de kostar 600:-. Ska fylla på mitt kort nu...

Vi får 2000 per år för att "friskvårda" för. Jättebra. Har precis köpa kort på squashen.

Ha en bra dag

2008-09-11 @ 07:57:41
Postat av: camilla

Du har en nominering hos mig:)

2008-09-11 @ 08:06:43
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Annalee

Hej! Vilken trevlig blog du har! Kika gärna in hos mig, om du vill!

Lycka till med viktnedgången!

/Annalee

2008-09-11 @ 10:31:47
URL: http://aleelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0